FACEBOOK LIVE

Livestreaming er en vigtig disciplin at kunne, hvis du vil skabe relation til din målgruppe i dagens medielandskab. Vi hjælper dig til et perfekt resultat.
Nå ud til din kernemålgruppe

Spred dit budskab effektivt med Facebook Live

Livestreaming er en vigtig disciplin at kunne, hvis du vil skabe en relation til din målgruppe i dagens medielandskab. I dag er livestreaming dog ikke begrænset til en enkelt kanal, da nærmest alle sociale medieplatforme tilbyder dig muligheden for at “gå live” – men med Facebook Live har du en unik mulighed for at møde dine kunder der, hvor de er. For i dag har op mod 80 % af alle danskere en profil på Facebook, og det giver dig mulighed for at nå ud til nøjagtig det segment, du gerne vil kommunikere til.
Kontakt os
Erfarne Specialister

Litemotions: Få mest ud af livestreaming via Facebook Live

Du har naturligvis mulighed for at bruge Facebook Live med noget så almindeligt som en hvilken som helst smartphone, der har kamera med mulighed for videooptagelse og mikrofon. Men vil du gerne signalere professionalisme og skabe høj brandværdi med dit stream, kan vi hjælpe dig med at producere et livestream på Facebook Live, der ser ud, fuldstændig som du gerne vil have det. 
Vores specialer dækker alle aspekter af liveproduktion; det være sig blandt andet opsætning af lys, mix af lyd, håndtering af og klip mellem forskellige aktive kameraer i realtid og integrering af grafiske virkemidler og interaktive elementer mv. Når du indgår i et samarbejde med os, lægger du alt det tekniske i hænderne på et team af erfarne specialister i livestreaming af events og andre kommunikationssituationer på Facebook Live. Det betyder, at du bedre kan slappe af og koncentrere dig om at være den bedste udgave af dig selv på den store digitale scene. 
Så tag kontakt til os i dag, hvis du vil være sikker på at få mest ud af de unikke muligheder for at streame via Facebook Live.
Fordele ved Facebook Live

Hvad kan du få ud af at bruge Facebook Live? 

Ved at livestreame via for eksempel Facebook Live skaber du relevans for din målgruppe samtidig med, at du kreerer indhold, som du og din målgruppe kan få gavn af igen og igen, når du stopper optagelsen. Hvad enten du bruger livestream til at præsentere en produktnyhed, et event eller alt derimellem, er livestreaming en unik mulighed for at skabe digitalt content, der let kan skabe trafik og værdifuld information om din virksomhed og dit produkt. 
Ved at bruge liveformatet – såfremt du gør det rigtigt – skaber du en særlig autenticitet omkring din virksomhed, som er med til at etablere et særligt bånd til dine eksisterende og potentielle kunder, når de mærker, hvad det er for nogle mennesker, der står bag din virksomhed. 
Når du kontakter os, får du direkte adgang til vores ekspertise og erfaring inden for området. Det betyder, at du springer årevis med træning i livestreaming og de mange indledende forsøg over, som måske ikke går så godt, som du havde troet. Til gengæld får dit stream på Facebook Live et topprofessionelt udtryk, som er med til at skærpe dit brand i din målgruppes bevidsthed. Her lægger du dig nemlig forrest i feltet, hvad de tekniske muligheder og den tekniske kvalitet angår – og det er noget, der kan mærkes.
Har du lyst til at høre mere om, hvordan vi kan hjælpe dig med at facilitere livestreams på Facebook Live, der afspejler din virksomheds identitet på den bedste måde – så kontakt os i dag for at få en uforpligtende snak om mulighederne.
Dedikeret produktionsteam

Vi er klar til at guide dig og styre teknikken gennem hele processen

Da livestreaming er blevet allemandseje for dem, der ejer en smartphone, er mængden af kommunikativ støj på sociale medier steget markant de seneste år. Det kræver, at du har fuldstændig styr på produktionsteknik, æstetik og fortælling, når du skal trænge igennem med netop dit indhold. Og det er her, vi kan hjælpe dig.
Vi hjælper dig med at skabe streamet indhold, der fastholder og engagerer dit publikum. Samtidig hjælper vi dig med at forstå og evaluere på effekten af dine livestreams på Facebook Live. For bag værktøjet ligger den unikke mulighed for at analysere, hvordan tilslutningen til streamet har været. Her kan du blandt andet få indblik i antal af seere, demografi, perioder i streamet, hvor der har været flest til stede mv.
På den måde hjælper vi dig også med at få værdifuld indsigt i, hvad det er for noget indhold, der interesserer og engagerer din målgruppe mest. Viden, som du kan bruge til at optimere din marketingindsats på tværs af alle digitale kanaler.
Tag fat i os allerede i dag, hvis du kunne tænke dig at høre vores bud på, hvordan du kan komme foran konkurrenterne i kampen om de digitale brugeres opmærksomhed via Facebook Live.
Kontakt os
Uforpligtende snak

Har du et bestemt livestream på Facebook Live i tankerne?

Kontakt os!